sobota, 5 kwietnia 2014

Imagin o Horanie

Imagin dla mojej koleżanki Pauli. Tutaj macie jej blogi :
http://angel-full-of-sins.blogspot.com/
http://kochamy-one-direction-jak-ja-ciebie.blogspot.com/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przyjaźnię się już od małego z Niallem. Wychowywaliśmy się w tej samej piaskownicy, mieszkamy obok siebie i zawsze liczyliśmy na siebie. Ciesze się, że jest sławny i dalej utrzymujemy kontakt. Właśnie pobiegłam do chłopaków. Zapukałam i otworzył mi Harry.
-Witam księżniczkę -zaśmiał się chłopak.
-Mi też jest miło cię widzieć -pokazałam mu język i weszłam do mieszkania.
Chłopcy jak zawsze siedzieli przed telewizorem. Zaśmiałam się i stanęłam przed ekranem.
-Ej Paula -krzyknęli.
-Idziemy się kąpać - powiedziałam i pobiegłam do łazienki się przebrać. Wyszłam i poszłam do ogródka.
-Widać że nie mogliście poczekać - uśmiechnęłam się i poczułam kogoś dotyk na mojej talli. Obróciłam się napięcie i zobaczyłam że był to Niall. Zabrał mnie na ręce i wrzucił do wody. Wypłynęłam na powierzchnię i wybuchłam śmiechem.
-Dobra!!! Na bombę!!! -krzyknął Lou i wskoczył do wody. Chlapaliśmy się długo, aż zmęczyłam się i wyszłam z basenu. Położyłam się na leżak i zamknęłam oczy.
-Nie śpij - mruknął mi do ucha Niall. Zaśmiałam się i otworzyłam oczy.
-Paulina mogę zabrać cię na słówko? -zapytał blondyn.
-Jasne - uśmiechnęłam się i poszłam z chłopakiem do salonu.
-Więc? -zapytałam.
-Em... znamy się już tak długo i tak długo już próbowałem ci to powiedzieć, ale ja się tak bałem. Chcę tylko powiedzieć, aby to co teraz powiem nie popsuło naszej relacji. - mówił chłopak.
-Ale co ty mi chcesz powiedzieć? -zapytałam trochę zaskoczona.
-Nie mów, tylko posłuchaj tego - uśmiechnął się Niall i wyciągnął gitarę.
Zaczął śpiewać piosenkę, a ja przytulona do poduszki uśmiechałam się.
Piosenka - Włącz
Kiedy skończył popatrzył na mnie, a ja zauważyłam chłopaków którzy stali za mną.
-Więc? -zapytał.
-Tak -zawołałam i wbiegłam na chłopaka. Złączyliśmy nasze usta w słodki pocałunek. Kiedy się odsunełam przytuliłam chłopaka. Jest nam naprawdę dobrze razem.
-Kolacja -zawołał z kuchni Zayn.
-Idziemy -odkrzyknął Niall i chwycił mnie za rękę. Były nalesniki, które okazały się być przepyszne. Poszliśmy jeszcze pooglądać jakiś film. Usiadłam obok blondyna i przytuliłam się do niego.
Po chwili zasnęłam.
*Niall *
Kiedy skończył się film zauważyłem że Paulina zasnęła. Zabrałem ją na ręce i poszedłem  nią do pokoju. Tak położyłem ją na łóżko i przykryłem kołdrą. Następnie poszedłem do łazienki się umyć i ubrać spodnie dresowe i pobiegłem położyć się obok mojej dziewczyny. Zasnąłem dość szybko i śniły mi się same dobre rzeczy, związane tylko z Paulą.

*Parę lat później, Paulina*
Jesteśmy szczęśliwą rodziną. Mamy córeczkę -Angela - i czekamy na następną. Cieszę się że jesteśmy razem. Cieszymy się każdym dniem spędzonym razem dniem. Przyjaźnimy się dalej z chłopakami i cieszę się że mają żony i są szczęśliwi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jak? Myślę że się spodobało wam. Piszcie w komentarzach z kim chcecie mieć imagin, a kolejny rozdział będzię w następnym tygodniu /Sisi :*

1 komentarz: