wtorek, 29 grudnia 2015

Pytania dotyczące przebiegu opowiadania :)

Mam parę pytań dotyczących opowiadania:
1.Z kim wolelibyście Maję? Liam? Luke? A może Louis?
2.Czy dalsza część opowiadania ma dziać się dalej w Sydney?
3.Czy Maja ma urodzić? Czy może stracić dziecko?
4.Czy ma się dowiedzieć prawdy o poczęciu dziecka?
5.Czy w następnym rozdziale ma wrócić do Luke'a czy spędzić czas z chłopakami?
6. Czy Mai mają dalej wracać wspomnienia? Czy Wam się to podoba?
I ostatnie
7. Czy odpowiadają Wam takie długości?

Chcę razem z wami tworzyć ten blog, chcę wiedzieć czy 
Wam się podoba taki obrót akcji.


Chciałam Was też przeprosić za ostatni post.
Był nie na miejscu.
Po prostu mam gorszy czas, 
denerwuję się wszystkim,
uważam, że jestem do niczego.
Ale każdy ma czasami takie dni.

Przepraszam za to wszystko.
Strasznie mi teraz głupio.

Dziękuję, że komentujecie, wspieracie mnie i jesteście.
To dla mnie naprawdę wiele znaczy <3

Dziękuję Wam za to wszystko i mam nadzieję, że spotkamy się jutro lub pojutrze 
na następnym rozdziale :)

Have a good day <3

7 komentarzy:

  1. Na prawde masz ładnego bloga, oraz starannie piszesz opowiadanie. Bardzo mi się podoba i mam nadzieje, że w najbliższym czasie uda mi się wszystko nadrobić ;)
    http://isabellebailey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa :) Widzę, że jesteś nowa, więc serdecznie cię witam :*

      Usuń
  2. 1. Miał albo Louis XD
    2. Może być w Sydney. Lubię Sydney.
    3. Niech urodzi *-*
    4. No raczej! I JAK to ten cały Lukę to niech go kopnie ode mnie tam gdzie plecy dzieła się na dwie części. ;*
    5. To już wyłącznie twoją decyzją ;)
    6. Tak do połowy XD Żeby miała jakieś luki.
    7. Rozdzily mogłyby być trochę dłuższe.

    I czemu Mają to taka mazgaja?! Ciągle tylko płacze płacze i płacze... I taka rada, jako że sama piszę opowiadania: zwolnij trochę. Wszystko dzieje się odrobinę za szybko. :)
    Super opowiadanie, mega pomysł.
    Natalix

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Liam
    2. Sydney lub Londyn
    3. Jak wolisz;*
    4. Tak:'(
    5. Spędzić czas z chłopakami;)
    6. Tak, podoba się;*
    7. Trochę dłuższe i będzie perfect;)
    Czekam na rozdzialik <3
    WikiXD

    OdpowiedzUsuń
  4. No, i teraz lepiej :D
    A co do pytań...
    1. Liam
    2. Obojętnie
    3. Niech urodzi, nie bądźmy sadystami ;)
    4. Tak, zdecydowanie
    5. To jest ciekawe u jak najbatdziej na miejscu. A jeśli chcesz podać dobry powód tej zaćmy w pamięci, daj znać :D Znam dość fajny ;)
    7. Zauważyłam, że im krótszy rozdział tym szybciej dodajesz - takie długości są spoko ;)

    Dużo weny i żelków życzę
    Żelcio

    OdpowiedzUsuń