środa, 18 marca 2015

Libster Awards!

 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez tego i tego bloga. Dziękuję za to z całego serca kochani <3

Pytania i odpowiedzi: 
1. Jak masz na imię? 
Mam na imię Sandra :)
2. Ulubione imię żeńskie i męskie?
Imię żeńskie - szczerze to nie mam ulubionego. Wszystkie są piękne :*
Imię męskie - wszystkie <3
3.Ulubiony kolor?
Czerwony.
4. Masz rodzeństwo?
Tak mam. Mam starszego brata i dwie młodsze siostry :)
5. Lubisz zwierzęta i czy masz jakieś?
Uwielbiam <3 Mam psa, ale chcę namówić rodziców na królika :D A tak w ogóle jeśli któraś z was ma króliczka, to niech mi napisze czy śmierdzi i ma się po nim straszny bałagan...
6. Masz ulubieńca z 1D?
Moim ulubieńcem jest Zayn <3 Ale resztę kocham tak samo <3
7. Co lubisz w chłopakach?
Uwielbiam w ich to, że zostają sobą. Taka wielka sława nawet ich nie zmieniła <3 Uwielbiam w nich, ich uśmiech, śmiech, poczucie humoru... Wszystko :3
8. Dlaczego założyłaś tego bloga?
Założyłam go, ponieważ dużo osób zachęcało mnie do tego. Pisali, że powinnam spróbować i próbuję do teraz ;) I widzę, że podoba Wam się <3
9. Masz ulubione ff? Podaj link. 
Kocham to ff <3
10. Jesteś LS czy ES?
Nie jestem ani LS ani ES. Dla mnie ważne jest szczęście chłopaków <3
11. Co myślisz na temat kłótni między LS, a ES?
Moim zdaniem to jest strasznie głupie. Directioners powinny kochać chłopaków za to co robią, a nie za to jakiej orientacji są. Jak już pisałam - Dla mnie ważne jest szczęście naszych chłopaków <3

A teraz pytania i odpowiedzi z drugiego bloga:
1. Jak masz na imię?
Pytanie się powtarza, więc ja nie będę się powtarzać :D
2. Ile masz lat?
Mam 14 :*
3. Twoja ulubiona piosenka? 
Od 1D - No Control
Uwielbiam również piosenkę "Smile" czy " Pass me by" od R5
4. Masz ulubieńca?
Wyżej podałam ;) 
5. Skąd jesteś?
Z Śląska, a szczegółowo to mieszkam niedaleko Tarnowskich Gór, a do Katowic mam godzinę ( nie całą )
6. Skąd czerpiesz inspiracje?
Szczerze to pomysły same wchodzą mi do głowy. Mam bujną wyobraźnię, więc przychodzi mi to z łatwością. Ale czerpię ją również z innych blogów lub z własnych doświadczeń z życia ( co do ostatniego rozdziału... nie, nie byłam gwałcona.... To wymyśliła moja wyobraźnia :D )
7. Za co kochasz One Direction?
Jak już pisałam, kocham ich za to, że są sobą i nikogo nie udają <3
8. O czym marzysz?
Moje największe marzenie? Bycie szczęśliwą <3 Inni by sobie marzyli, aby mieć wspaniałego chłopaka, czy wielki dom. Mi wystarczy jeden mały uśmiech od właściwej osoby, aby dzień znów był kolorowy.
9. Co zamierzasz robić w przyszłości?
Mam zamiar być architektem <3 Uwielbiam tworzyć coś nowego... Coś dla innych :D
10. Co sądzisz o "true" Directioner, które po jakiejś akcji chłopaków, odchodzą?
Moim zdaniem nie były one prawdziwe. Ponieważ prawdziwe Directioners są zawsze przy chłopakach. Przy ich wzlotach i upadkach, nieprawdaż?
11. Jakie masz zdanie jeśli chodzi o wieczną kłótnię LS i ES?
Pisałam już powyżej, ale się powtórzę. Mnie nie obchodzi jakiej orientacji są chłopcy, ponieważ nie obchodzi mnie to. Obchodzi mnie ich szczęście. Jeśli są z dziewczynami i są szczęśliwi, to jestem szczęśliwa razem z nimi. Jeśli są z jakimś chłopakiem i są szczęśliwi, również i ja jestem szczęśliwa. 

A teraz pytania ode mnie :D 
1. Jak masz na imię?
2. Kto jest twoim ulubieńcem?
3. Dlaczego postanowiłaś pisać?
4. Dlaczego kochasz 1D? Za co?
5. Jakie masz hobby?
6. Byłaś na koncercie 1D? Jeśli tak to gdzie i kiedy?
7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
8. Gdzie chciałabyś mieszkać?
9. Co myślisz o kłótni ES i LS?
10. Masz jakiegoś ulubionego bloga? Podaj link :D
11. Co byś zrobiła gdyby do twoich drzwi zapukało One Direction? 


Nominowani:




Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że zostałam nominowana <3 Bez Was tego by nie było ;*

Znalezione obrazy dla zapytania one direction


1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Awards więcej informacji na http://nazawszebycrazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń