czwartek, 9 sierpnia 2018

Nowe opowiadanie!

Witajcie! Jak już wcześniej wspominałam, chciałam stworzyć nowego bloga, gdzie będę wstawiać swoje nowe opowiadanie. Serdecznie was wszystkich zapraszam do czytania, jak i komentowania i tworzenia razem ze mną tej historii. Chcę w nowym opowiadaniu poruszyć wiele trudnych, ale ważny kwestii, np:. pigułka gwałtu, alkohol, molestowanie. A oto fragment opowiadania, który mam nadzieję was zachęci do dalszego śledzenia historii!

-Odwal się! - warknęłam, odpychając od siebie bruneta.
-Daj mi wytłumaczyć!
-Co chcesz mi wytłumaczyć?! To, że pierdoliłeś się z tą dziwką?! To chcesz mi wytłumaczyć?! Daruj to sobie!
-Nie przespałem się z nią! - tłumaczył nadal, ale ja nie chciałam go słuchać.
-Jesteś pieprzonym dupkiem, Andy - po moich policzkach popłynęły łzy.
-Wysłuchaj mnie - wychrypiał, trzymając mnie za nadgarstki.
-Co mam słuchać? - spojrzałam na niego.
-Nie spałem z nią - pokręciłam z niedowierzaniem głową - Kocham tylko ciebie.
-Skąd mogę to wiedzieć? - odepchnęłam go, wchodząc na jezdnię, jednak na środku chłopak mnie zatrzymał.
-Ona wszystko wytłumaczy, jest zazdrosna, bo nie jest tak cudowna jak ty - chwycił w swoją dłoń mój policzek, a ja kątem oka coś zauważyłam.
-Uważaj! - krzyknęłam, popychając chłopaka, a po chwili usłyszałam pisk opon.

Link do nowego opowiadania: link
Jeśli ktoś woli wattpad'a : link

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz