środa, 27 czerwca 2018

Wielki powrót!

Cześć kochani!
Nie mogę w to uwierzyć. Właśnie dzisiaj wybiło na blogu 10 tysięcy wyświetleń! Jestem pod ogromnym wrażeniem. A przecież nie dodawałam przez ponad 2 lata kompletnie niczego. Przez te 2 lata zdarzyło się w moim życiu tyle rzeczy:
-> Ukończyłam gimnazjum
-> Dostałam się do najlepszej szkoły w mieście
-> Mam 2 owczarki niemieckie
-> Znalazłam chłopaka
-> Poznałam mnóstwo nowych i bardzo ciekawych osób
-> W mojej rodzinie pojawił się ktoś nowy
-> Zmieniłam pokój, a w tym roku go wyremontowałam
-> Kupiłam sobie laptopa (nareszcie nie ma problemów z psuciem się sprzętu)
-> Znalazłam świetny kontakt z rodzicami
-> Zaczęłam nową opowieść, różniącą się o tej, którą czytacie na tym blogu.

Sam tytuł wskazuje, iż zamierzam wrócić. Stworzyć nowy blog, bądź dodawać opowiadanie na wattpad'a. Co o tym sądzicie? Chcielibyście poczytać coś całkiem nowego, co powstało w mojej główce, a przelało się na kartki w komputerze?
Opowiadanie nazywa się: "Naughty Relationship". Opowiadanie o dziewczynie, która zmierza się z problemami, wynikającymi z pojawienia się kogoś nowego w jej otoczeniu. Dziewczyną tą jest Juliet Simms, a chłopakiem Andy Biersack. W opowiadaniu dużą rolę pełni również Ross Lynch, Louis Tomlinson oraz reszta znajomych dziewczyny. Klimat jednak różni się od tego, który jest tutaj. Dowiadujemy się o mnóstwu mrocznych wspomnień dziewczyny. O tym kim była, jak czuła się w domu, jak jej życie potoczyło się w okresie dziecięcej beztroski. Co takiego się stało, że Juliet jest taka... wredna... złośliwa... Lecz także spokojna, cierpliwa, opanowana, dojrzała, słaba emocjonalnie... Mimo iż jest słaba, dziewczyna jest odważna, waleczna i nieustraszona. I chociaż napisałam, że jest słaba to również jest silna, ma bardzo silny charakter, silny temperament, silną osobowość.


"Prolog
-Odwal się! - warknęłam, odpychając od siebie bruneta.
-Daj mi wytłumaczyć!
-Co chcesz mi wytłumaczyć?! To, że pierdoliłeś się z tą dziwką?! To chcesz mi wytłumaczyć?! Daruj to sobie!
-Nie przespałem się z nią! - tłumaczył nadal, ale ja nie chciałam go słuchać.
-Jesteś pieprzonym dupkiem, Andy – po moich policzkach popłynęły łzy.
-Wysłuchaj mnie – wychrypiał, trzymając mnie za nadgarstki.
-Co mam słuchać? - spojrzałam na niego.
-Nie spałem z nią – pokręciłam z niedowierzaniem głową – Kocham tylko ciebie.
-Skąd mogę to wiedzieć? - odepchnęłam go, wchodząc na jezdnię, jednak na środku chłopak mnie zatrzymał.
-Ona wszystko wytłumaczy, jest zazdrosna, bo nie jest tak cudowna jak ty – chwycił w swoją dłoń mój policzek, a ja kątem oka coś zauważyłam.
-Uważaj! - krzyknęłam, popychając chłopaka, a po chwili usłyszałam pisk opon."

Co sądzicie o tym fragmencie? Jesteście za tym, abym zaczęła znowu coś tworzyć? Dajcie znać w komentarzu. Jeśli również chcecie, możecie stworzyć okładkę opowiadania. Ważne, aby zawrzeć w nim nazwę opowiadania oraz autora, potrzebne również są zdjęcia Juliet, Andy'ego, Louis'a, jakieś drinki (chodzi po prostu o alkohol/imprezy), tatuaż z rogami renifera ( będzie miał duże znaczenie) i dodajcie jakieś zdjęcie od siebie nawiązujące do klimatu, który przedstawiłam wyżej.

❤️Tęskniłam za pisaniem i za wami!❤️

2 komentarze:

  1. Mimo, że znam poniekąd twoje nowe opowiadanie to nie mogę się doczekać aż ujrzy światła dziennego!! Dla wszystkich ciekawych: jej nowe dzieło to coś ekstra!! Dobrze, że wróciłaś kochanie! <3

    OdpowiedzUsuń