poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ważna informacja!!! Zawieszenie bloga!!!

Niestety z wielkim smutkiem muszę zawiesić mojego bloga :( 
Oczywiście nie usuwam go c: 
Po prostu nie mam za bardzo weny na następne rozdziały i postanowiłam zawiesić bloga.
W ten czas jak blog będzie zawieszony będę zastanawiać się nad następnymi rozdziałami...
Po prostu muszę chwilkę odpocząć...
Zawieszam bloga również przez to, że za niedługo ( czyli od 9 maja do 23 maja ) nie będzie mnie w domu i nie będę miała za bardzo dostępu do komputera i internetu.
Powrót rozdziałów ( całkiem jakby nowego sezonu rozdział ) planuję na 1 czerwca...
Jeszcze zobaczymy :)
Ale będą to świeże rozdziały jak ja to mówię :p
Będę dodawać również różne posty na Twitterze, więc jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam :*
@SandraPilarska

Życzę miłego tygodnia i do zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz