niedziela, 21 września 2014

Ogłoszenie!!!

Cześć Wszystkim!
Z góry przepraszam Was za to, że nie dodaję żadnych rozdziałów, ale mój komputer jest w naprawie i wszystko muszę pisać na komórce, a to nie jest takie łatwe. 
Miałam też pomysł, aby Wam wszystkim wynagrodzić moją nieobecność i jak już będę mieć komputer z powrotem czy nie chcecie mieć "Tydzień z Mają"?
Będzie to polegać na tym, że codziennie przez 7 dni w tygodniu będę dodawać rozdział. Oczywiście nie taki długi jak zawsze piszę, tylko trochę krótszy. Będzie pojawiał się na blogu zawsze o tej samej godzinie ( no chyba, że coś mi wyskoczy, ale o tym napiszę jagby co ).
Mi pomysł bardzo się podoba i mam nadzieję, że wam również i że będę mogła ten plan zrealizować. 
Jak narazie to wszystko i jeszcze raz przepraszam Was za moją nieobecność. 
Kocham Was wszystkich i życzę miłej niedzieli <3 / Sandi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz